პროექტის სათაური: „გვჭირდება ატომური იარაღი?“
პროექტის აქტუალობა: როცა თანამედროვე შეიარაღებამ და ტექნიკურმა პროგრესმა მაღალ დონეს მიაღწია აქტუალური გახდა რას ფიქრობს საზოგადოება და რა იციან ტუ არა ატომური იარაღის შესახებ. საჭიროა თუ არა ატომური იარაღის წარმოება.
პროექტის მიზანი:გამოკითხვის გზით კვლევა;
მონაწილეები: მე–12 კლასის მოსწავლეები
მოსალოდნელი შედეგი: მოსწავლე მოიპოვებს ინფორმაციას ბირთული ენერგიის წარმოებისა გამოყენეbის შესახებ, როგორც მშვიდობიანი ასევე სამხედრო მიზნებისათვის და გაანალიზებს შესაძლო საფრთხეებს.მოპოვებულ ინფორმაციას წარმოადგენს დიაგრამის სახით.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: მოსწავლეები მასწავლებელი,სასწავლო წიგნები,საკომუნიკაციო საშუალებები,ვიდეო მასალა,აუდიო მასალა.კომპიუტერი,პროექთორი.მოპოვებულ მასალას წარმოადგენენ დიაგრამის სახით.
პროექტის მსვლელობა: მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლეები განსაზღვრავენ კვლევის ობიექტს. ამ მიზნით კლასი იყოფა 4 ჯგუფად. ერტი ჯგუფი გამოიკითხავს 60 წელს გადაცილებულ მოსახლეობას; მეორე ჯგუფი –მასწავლებლებსა და ექიმებს; მესამე ჯგუფი გამოიკითხავს მოსწავლეებს; მეოთხე ჯგუფი –ჯარში და რეზერვისტად მყოფ მოსახლეობას.
ამისათვის მათ წინასწარ უნდა ჰქონდეთმოფიქრებული კითხვები მაგალითად
1.არის თუ არა თქვენთვის ბირთვული იარაღის არსებობა?
2.თქვენი აზრით რამდენი სახელმწიფო ფლობს ბირთვულ იარა ღს?
3.ამჟამად რომელი სახელმწიფო ცდილობს ბირთვული იარაღის შექმნას და ვინ ეწინააღმდეგება?
4.როჯორ ფიქრობთ აუცილებელია ბირთვული იარაღის წარმოება?
5.არის თუ არა ბირთვული იარაღის გამოცდა?
6.როგორ ფიქრობთ არის თუ არა თავდაცვის გარანტია ბირთული იარაღი?
7.გაქვთ თუ არა საქართველოს ჰქონდეს ბირთვული იარაღი?
გამოკითხვის შემდეგ ჯგუფები აკეთებს დიაგრამებს და თავიანთი ნამუშევრების პრეზენტაციას,რომელსაც წინ უძღვის მოსწავლის მიერ არსებული ცოდნის წარმოჩენა ბირთვული ენერგიის შესახებ.
ეროვნულ გეგმასთან კავშირი:მოსწავლე აღწერს ბირთვის აღნაგობას და მსჯელობს ბირთვული ურთიერთქმედების შესახებ .
შედეგი თვალსაჩინოა: თუ მოსწავლე მოიპოვებს ინფორმაციას ბირთვული ენერგიის გამოყენების შესახებ,როგორც მშვიდობიან ასევე სამხედრო მიზნებისათვის.აანალიზებს შესაძლო საფრთხეებს.
No comments:
Post a Comment