Monday, April 9, 2018

ტრენინგი ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში

ანახლდა ტრენინგები ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში
კურსი მოიცავს 32 საათს - 8 დღე. მეცადინეობის ხანგრძლოვობა 4 საათი
პედაგოგთა შეფასება ხდება შექმნილი ელექტრონული სასწავლო რესურსების (გაკვეთილის გეგმა, შეფასების რუბრიკა, პრეზენტაცია, პროექტის გეგმა) მიხედვით, რომელიც ატვირთული უნდა იყოს მონაწილის პირად ბლოგზე. მონაწილე მასწავლებელი უნდა დაესწროს მინიმუმ 28 საათს
პედაგოგის მიერ (სრულყოფილად) შექმნილი, ტრენინგით გათვალისწინებული პორტფოლიოს გამოქვეყნების შემდეგ ის მიიღებს შესაბამის სერთიფიკატს.
ამ ტრენინგით მასწავლებელი მიიღებს 2 კრედიტ ქულას

კურსის მნიშვნელობა:საქართველოს სკოლებში კომპიუტერისა და ინტერნეტის გაჩენამ სასწავლო პროცესში ისტტექნოლოგიების დანერგვა ერთ-ერთ პრიორიტეტულ ამოცანად გადააქციაფაქტიარომ ინფორმაციულიტექნოლოგიები სულ უფრო ხელმისაწვდომი ხდება ყველა ასაკის მოსწავლისთვისამიტომ სკოლების რეფორმისგზაზე განსაკუთრებულ აქტუალობას იძენს შეკითხვაროგორ დავეხმაროთ პედაგოგებს სწავლება-სწავლისპროცესში ისტ-ის ეფექტურად გამოყენებაშიმით უმეტესრომ ისტ-ის ნაყოფიერად გამოყენება ნებისმიერსაგნობრივ ჯგუფსა და საფეხურზეა შესაძლებელი.
კურსის მიზანი:
ტრენინგკურსის მიზანია საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხითრაც ხელს შეუწყობს სასწავლო პროცესშიისტ-ის ინტეგრირებას ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებისა და მასწავლებელთა პროფესიულისტანდარტების შესაბამისად
მეთოდებიკურსის მსვლელობა აგებულია აქტიური სწავლის ისეთ ფორმებზეროგორიცაააქტიური ლექცია,სიმულაციაროლური თამაშიდემონსტრირება-მართული პრაქტიკა-დამოუკიდებელი ვარჯიში და სხვ.
ტრენინგის სესიების ორგანიზების ფორმებიინდივიდუალურიწყვილურიჯგუფური მუშაობა
სამიზნე ჯგუფიკურსის სამიზნე ჯგუფს წარმოადგენენ საქართველოს საჯარო სკოლის მასწავლებლები
წინა საკვალიფიკაციო მოთხოვნაიმისათვისრომ მასწავლებელმა მონაწილეობა მიიღოს კურსშიმას უნდაგააჩნდეს შემდეგი კომპეტენციებიტექსტურ რედაქტორში მუშაობა; · ინტერნეტში ძიება; · ელ-ფოსტისმოხმარება.
კურსის შედეგებიკურსის წარმატებით გავლის შედეგადმონაწილე:
1) გააცნობიერებს ისტ-ის გამოყენების მნიშვნელობას თანამედროვეკონსტრუქტივისტულ-პედაგოგიურმიდგომებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში; 2) შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას სასწავლო ერთეულის(გაკვეთილი , თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტიამოცანების შესაბამისადკერძოდ:

-ისტ-ის გამოყენებას სასწავლო პროცესის დასაგეგმად;
-ისტ-ის გამოყენებას სასწავლო რესურსების მოსამზადებლად (შემუშავება, ადაპტირება, რედაქტირება და სხვ.);
-სწავლა-სწავლების წარმართვას ისტ-ით გამდირებულ სასწავლო გარემოში;
-მოსწავლეთა შეფასების მეთოდების/ინსტრუმენტების გამოყენებას ისტ-ის საშუალებით;
-მოსწავლეთა მიერ ისტ-ის გამოყენების შეფასებას;
3) შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას მოსწავლეებთან, მშობლებთან და კოლეგებთან კომუნიკაციისათვის;
4) შეძლებს მასწავლებლის პორტფოლიოს წარმოებას ისტ-ის გამოყენებით;
5) შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას პროფესიული თვითგანვითარების პროცესში.
შედეგი თვალსაჩინოათუ მონაწილე მასწავლებელი: 

1) ქმნის პერსონალურ ელ-პორტფოლიოსრომელიც მოიცავს: · გაკვეთილის გეგმას შესაბამისი სასწავლოციფრული ობიექტით (მაგპრეზენტაციაცხრილირუბრიკა/შეფასების სქემაბლოგი,და სხვ.);

2) სასწავლო პროექტსშესაბამისი სასწავლო ციფრული ობიექტით (ბლოგი,  და სხვა)

No comments:

Post a Comment